8.22.2010

Mezun Oldum !

Uzun bir aradan sonra, tekrardan merhabalar... Buraya 5 Aydır, bir çok nedenden dolayı yeni yazı ekleyemedim ama buna rağmen, blog'umu hergün 100'e yakın farklı kullanıcı ziyaret ediyor. Eskisi gibi çok değil, fakat küçümsenecek kadar da az değil.

Bu yüzden kapatmayı da hiç düşünmedim. Ayrıca onlara burdan da teşekkürlerimi sunuyorum. Biraz benden bahsederken, biraz da giriş seviyesindeki bilgisayar kullanıcılarına hitaben yazılmış blog girdileriyle ayakta tutmaya çalıştığım bu internet sayfam, insanlara faydalı olabiliyor. Boş bir zaman yaratabilirsem yeni blog yazılarımıda eklemeye devam edeceğim. Bir çoğunuzun yazdığı e-postalara geri dönüş yapamadım. Sanırım bu, toplu bir cevap olacak; "Burdayım!" diyorum.

Şuan resmi olarak; "Computer systems and technology" bölümünden mezun oldum. Artık bir mühendisim.

Türkiye Üniversiteleri not ortalama hesaplamasına göre;
Diploma notum: 3.24 / 4.00
Tez sunum ve kitabı notu: 4.00 / 4.00


Aldığım bursların ödülleri de cabası :) +Ki; benim için önemli olan o teorik bilgileri çalıştığım şirketlerde düzgünce kullanabilmek / kullanabilmekti, o yüzden okurken şirketlerde çalışıyor olmamın faydasını da gördüğümü söyleyebilirim.

Kısacası, üniversite hayatım umduğum gibi geçti.
Çalışmaya devam...

Saygılarımla,
Orkan ARIKAN
 
back to top