3.10.2009

Hoşgeldiniz. . . -Email-


Türkçe için tıklayınız...

Orkan ARIKAN has been a self taught application programmer since age 13, starting with pure C and later C++ and C#. Orkan attended college at Technical University of Varna ( B.Sc. Computer Engineer | Computer Science; Computer Systems & Technologies - 2006_2010 ) in Bulgaria for pursuing degree in Computer Science and furthering his knowledge in software development.

In summer of 2008;
Orkan worked at Ministry of Health of Turkey as an intern software developer and coded two softwares for them.
( one for IT Team, another for pc security( called Marten )
which was worked on 2.800 computers for 1 year. )
http://www.saglik.gov.tr

In 2009-2010 ( February.2009 - February.2010 );
-Orkan joined Zemana Ltd. as a betatester for testing & improving AntiLogger Project.
http://www.zemana.com

In summer of 2009;
-Orkan joined Microsoft Corp.( TR ) as an intern
with his own project/article about "Future of Computer Security" for 6 weeks.
http://www.microsoft.com/turkiye

In summer of 2010;
-Orkan has graduated from Technical University Of Varna
( GPA: 3,24/4.00 ). And now He is a B.Sc. Computer Engineer and asking: "What is next ?" =)

For more information, please ask my resume by e-mail.





Merhaba, kişisel blog'uma hoşgeldiniz.
Ben 1987 İzmir doğumlu Orkan ARIKAN.
[ Computer Systems and Technology Engineer ]
[ Technical University Of Varna ]

Bu blog'ta; Bölümümden de tahmin ettiğiniz üzere sanal dünyadaki savaşları, bilgisayar teknolojisi haberlerini, pazar oyunlarını, programlama dillerini, yazılım tasarımı ve testlerini, yeri ve zamanı geldikçe sizlere aktaracağım.

Bildiğim programlama dilleri arasında; Öncelikle C ve C++, C#, JAVA ve VB.-VB.NET yer almaktadır. Bunları ASM(32bit), ASP.NET, PHP, Html, JavaApplets, Javascript, LUA script, Maxscript, vbulletin panel ve geçmişte ise 2D/3D ile grafikler takip etmektedir.

Kullandığım programlar; misc UML tools, MS Office Suites, MS Visual Studio 6-8-9-10, IDA pro, Ollydbg[ with custom plugins;) ], ProcessMonitor, ANTS, Reflector, Eclipse 3.x, Adobe Photoshop, Autodesk 3D Studio Max, UnrealED, Sony Acid Pro, Wintermute Engine, Autodesk Maya, Maxon Cinema4D, Adobe After Effects, Adobe Photoshop Lightroom, Sony Vegas, Sony Sound Forge ve buraya eklemediğim diğer yüzlerce yazılım...

İş hayatım olarak ise;
Bu zamana kadar birçok güvenlik forumunda "administrator"lük yaptım/yapmaktayım.

2008 yazında, T.C. Sağlık Bakanlığında çalıştım. 2800 bilgisayardan sorumlu olan, Microsoft Windows XP(sp2) işletim sistemlerinin kurulumuna entegre, "Marten" adlı güvenlik ve performans programımı geliştirdim. Aynı zamanda, bilgi işlem için arızalı bilgisayarların kaydını db'e alan Arıza Takip programını yazdım.

Şubat 2009'da, Zemana Grubunun yapmış olduğu AntiLogger programı projesinde "BetaTester" olarak yer aldım. Şubat 2010'a kadar, çok maddeli - farklı zamanlı 7 rapor ile programın gelişmesine katkıda bulundum.

Ayrıca, Dünyaca ünlü Dox Nvidia Chipset'li ekran kartı sürücülerinin, İngilizce'den Türkçe'ye çevirimini de üstlenmiş kişiyim.

2009 yılı yaz döneminde ise; geçmiş başarılarım ve "Future of Computer Security" ( Bilgisayar Güvenliğinin Geleceği - BGG ) projem/makalem ile Microsoft Türkiye İstanbul Ofisi'nde çalışmaya hak kazandım.

Üniversitemdeki akademik hayatımda ise;
2009-2010: The European University Association (EUA) bursu,
2008-2009: The European University Association (EUA) bursu,
2007-2008: Onur Öğrencisi,
Başarı Bursularını kazandım.

Diğer yandan; 2010 Ocak'ta "Cisco CCNA Exploration: Network Fundamentals" ismiyle ilk sertifikamı aldım.

2010 yazında ise; 3.24/4.00 diploma mezuniyet not ortalaması ile Bilgisayar Mühendisi(Bachelor) ünvanını kazandım.

Boş zamanlarımda; İnsan bilimi - karakter analizi, psikoloji ve proje yönetimi ile ilgilenirim. Diğer kalan zamanlarımda ise; Gitar çalıp-besteler yapmayı, satranç oynamayı( BG Üniversiteler Arası Satranç Turnuvası 4.lüğü - 2007 ) ve video oyunlarında zamanımı harcamayı severim...

Bu blog'u açmamın nedeni ise; yakın zaman içerisinde programlarımı burada sizlerle paylaşacağım. Ayrıca bu gelişen dünyanın sanal yüzü ile ilgili birçok görüş ve fikirlerimi de size beyan edeceğim.

Blog'umu ziyaret ettiğiniz için çok teşekkür ederim,
Saygılar ve sevgilerle,
ORKAN ARIKAN

< NOT ! >
Bir çok başarım, giriş yazım olarak YAZILMAMIŞTIR.
[ Ödüllerim, kullandığım işletim sistemleri-platformlar, veritabanı ve güvenlik sistemleri, yabancı diller ve projelerim vs. ]

Hakkımda geniş teknik bilgi almak isteyen kişiler,
E-posta atarak, CV'mi benden isteyebilirler.

Bana ulaşmak için( Contact Me );


 
back to top