10.31.2009

Projelerim ve Blog

Tekrardan Merhabalar. Bu yazımda; projelerimi ve blog'umun genel gidişat durumunu sizlerle paylaşacağım.

Blog'u arasıra biraz boşluyorum. Bunun farkındayım. Kişisel bir blog, tek yazar ile zor yürüyor. Projelerim yüzünden, makale yazmak için boş bir zaman bulamıyorum.

Gelelim, o söz konusu olan "Projelerim"e...
30'a yakın, sürekli güncelleyip geliştirdiğim projelerim var.
Ama bu sayfada onların nerdeyse hiçbirini göremezsiniz çünkü;
Hepsinin yasal hakkını almadım.
Ve dünya ile paylaşabileceğim fikirler değil [ henüz:) ]


Blog'umu boşlamamın sebebi de bu aslında.
Bir yandan üniversitedeki son yılım-dersleri,
diğer yandan projelerim:
Anti-malware projesi,
Sistem optimizasyon projesi,
Compiler projesi,
"Network Tools" projeleri,
Transformator dizayn projesi,
MiT-Polis-Askeri gibi teşkilatların kullanabileceği programlar,
ModDB çalışmaları için projeler,
Desktop arama motoru, iş yönetimi ve henüz isim olarak bile açıklayamayacağım programlar gibi "deli" projelerim, vs. vs.

Diğer yandan ise,
Microsoft
Zemana
Wintermute
Yamicsoft
gibi firmalarla irtibat halinde olmam ve onlarla birlikte çalışmam yüzünden, blog'a yazı yazacak boş zamanı elde edemiyorum.

Örneğin,
-Microsoft: Windows Seven'daki bir çok hatayı bildirmek-öneri yapmak,
-Zemana Antilogger: "Güncelleme" olarak; Şubat 2009 - Şubat 2010 arasında olan sözleşmem bitti. Bu tarihler arası çok maddeli 7 rapor ile çalışmamı bitirdim. Fakat halen irtibat halindeyim.
-Wintermute: Mükemmel insan, yazarı ile görüşmemin yanısıra, önerilerde bulunup, bu oyun motoru için 'toolz'lar yazıyorum. Aynı şey Epic Games Unreal motoru içinde geçerli.
-Yamicsoft: Hata bildirimlerimden sürekli nasibini alan diğer bir firma :)
_ki bu firmalar haricinde, uğraştığım çok firma var.

Kısacası kafamı kaşıyacak vaktim olmuyor.

Bilgilerinize ;)

Saygılarımla,
Orkan ARIKAN
===============================================
 
back to top