8.09.2009

Gitar Sololarım

Merhabalar, bu makalemde sizlere arkadaşlarla beraber çektiğim bir video'yu paylaşacağım. Amatör olarak müzikle ilgileniyorum. Gitaristim. Boş zamanlarımda bilgisayarla uğraşmazsam, genelde gitarımla uğraşırım =)

Yaklaşık 9 yıldır gitar çalıyorum sanırsam. İlk önce klasik gitar ile başladım. Sonra elektro gitara geçtim. Tabi klasik gitar çalmayıda hiçbir zaman bırakmadım. Bu zamana kadar 10 dk bile gitar dersi almadım. Hep kendi azmimle uğraştığım bir hobi bu... Amatör olarak yaklaşık 100e yakın bestem var. "Sözlü" olanlarıda mevcut( vokalistliğini de yaptığım parçalar yani ). Fakat ne olursa olsun, kodlamaya olan aşkım yüzünden, müzik benim için 2.planda gelmiştir hep. Fakat 2'sinide iyi yaptığıma inanıyorum...

Göstereceğim video, yaklaşık 4 sene önce çekildi. Şuan daha ileri ve tecrubeli bir seviyedeyim. Profesyonel olarak, Tactical Ops 3 oyununun müziklerini yapmak için bir başvuru yapmıştım. 4 tane kısa demo kayıt göndermiştim. Ve bunlar sayesinde kabul edildim. Beğenmişlerdi, takıma alınmıştım. Fakat benim güzel laptop'umun ses kartı yetersiz olduğu için ve aynı zamanda da teknik bir hata ile karşılaştığım için, takımdan ayrıldım( Doğrusu finallerimde vardı... bu da bir etken oldu ). Üzücü oldu benim için ama pek düşünmüyorum bu konuyu. Sonuçta gün geçtikçe daha da ilerlediğim için, özellikle yeni yeni gelişen "Türk Oyunları"nın müziklerini ilerde yapabileceğime inanıyorum. Ayrıca bu makale ile, tekliflerede açığım, bunu da belirteyim...
_Email ATIN_

Dediğim gibi bu video yaklaşık 4 sene önce bir arkadaşım tarafından çekildi. Tabi üniversitede ilk yıllarım olduğu için gençlik aşkı ile saçlarımda uzundu o zamanlar :) Yurtta olduğum içinde üstüm başıma pek aldırmayın =) Arkadaşlar arasında eğleniyorduk işte... Ayrıca video, bir telefon kayıdı olduğu için ses biraz kötü gelmiş, fakat bize çok iyi geliyordu inanın =)

Buyrun işte o video:


_______________________________________________________
ENGLISH
Here are my guitar solos...
This video captured 4 years ago, now I'm better than that !

Guitar: Washburn X-10bk
Distortion: Digitech DF-7
sorry for the sound quality, it's a phone record.

I'm an amateur musician.
I'm making music for video games, clips and special videos etc...
I joined "Tactical Ops 3" Team, making good music for that game.
But, I had a technical problem so i had to leave the team =(
But, I'm looking for new opportunities !!!
_Email to Me_

Best Regards,
Orkan ARIKAN
_______________________________________________________

Saygılarımla,
Orkan ARIKAN
 
back to top